فلومتر الکترو مغناطیسی

معرفی مشاغل برتر

فلومتر الکترو مغناطیسی

۴ بازديد

فلومتر الکترومغناطیسی 

فلومتر مغناطیسی یکی از فلومتر های پر کاربرد در بین انواع مختلف تکنولوژی های استفاده شده در فلومتر ها است که کمترین درگیری را با سیالات دارد و افت فشار پایینی دارد. بیشتر خریداران این فلومتر در آسیا هستند. که در ادامه شما را با فلومتر مغناطیسی زیمنس آشنا خواهیم کرد.

فلومتر الکترومغناطیسی زیمنس مدل SITRANS F M

شرکت زیمنس یگی از تولید کنندگان مطرح در حوزه ابزار دقیق و مخصوصا فلومتر است که محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

جهت سفارش قلومتر های این برند و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت میتوانید با کارشناسان فروش ما در پیکاتک تماس بگیرید.

ادامه مطلب: فلومتر الکترو مغناطیسی

 

فلومتر چیست؟

اندازه گیری جریان یکی از مهم ترین جنبه های کنترل فرایند و در حقیقت، رایج ترین پارامتر اندازه گیری فرایند ها می باشد. دبی سنج ها برای تعیین مقدار سیال عبوری از لوله به کار می روند. در فرآیند های صنعتی معمولا اندازه گیری جریان یا فلو سیال به دو صورت جرمی و حجمی تعریف می شود. جریان حجمی عبارت است از مقدار حجمی از سیال است که در واحد زمان از سطح مقطع لوله عبور می کند. جریان جرمی،  مقدار جرمی از سیال است که در واحد زمان از سطح مقطع لوله عبور می کند.

به تجهیزاتی که جهت اندازه گیری جریان سیال بر اساس حجم و جرم در پلنت های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد دبی سنج یا فلومتر گفته می شود. کاربرد این نوع از تجهیزات در حوزه های مختلف نظیر صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و پلایشگاه، سیمان و ...می باشد. اهمیت سنجش فلو در صنایع گوناگون رابطه مستقیم با برآورد هزینه های شرکت دارد و این امر اهمیت محاسبات فلو را نسبت به سایر فاکتورهای یک پروژه دوچندان می کند. علاوه بر این اهمیت محاسبات فلو در یک پروسه صنعتی بخش حفاظت را نیز شامل می شود که این امر بر دقت محاسبات فلو با کمترین خطای ممکن بستگی دارد. هیچ سنجش صنعتی مهمتر از اندازه گیری دقیق دبی گازها، مایعات و جامدات نیست. دقت یک فلومتر یکی از مشخصه های آن است. بنابراین، دقت حسگر بایستی بطور دقیق و با مقادیر واقعی تعیین شود. در اندازه گیری دبی، فشار و دماهم نقش دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.