فلومتر رزمونت

معرفی مشاغل برتر

فلومتر رزمونت

۶ بازديد

فلومتر روزمونت

فروشگاه ابزار دقیق پیکاتک وارد کننده انواع فلومتر روزمونت در مدل های و سایز های مختلف که خریداران محترم میتوانند جهت مشاهده الباقی مدل های فلومتر های روزمونت بر روی (روزمونت) کلیک کنند. تا بتوانید بیش از ۳۰ مدل از فلومتر های روزمونت را مشاهده کنید و از جزییات مانند عکس و مشخصات فنی آن اطلاع کسب کنید.

فلومتر روزمونت یکی از دقیق ترین فلومتر های موجود در بازار که شرکت روزمونت تولید میکند که ساختار آن جهت اندازه گیری سیالات به این صورت هست که یک مانع در مسیر سیالات قرار دارد تا از درگیری آن با سیالات فلومتر بتواند مقدار رد شده از لوله را اندازه گیری کند.

 

لینک های مفید:فلو سوئیچ

 

خرید فلومتر روزمونت

جهت خرید و ثبت سفارش انواع فلومتر روزمونت در سایت پیکاتک و استعلام قیمت انواع فلومتر روزمونت میتوانید با مشاورین ما در سایت پیکاتک تماس بگیرید.

مزایای فلومتر روزمونت ورتکس

فلومتر ورتکس یک روش واقعی و طبیعی برای اندازه گیری جریان ارائه می دهد. با توجه به وقوع طبیعی ریختن گرداب هنگام معرفی توپک ، از این روش اندازه گیری جریان می توان در بسیاری از مایعات ، گازها و حتی بخار استفاده کرد. عدم وجود اجزای مکانیکی در حال حرکت ، ساختاری مستحکم را نیز ایجاد می کند که می تواند در برخی از سخت ترین محیط های کاربردی قرار بگیرد.
ادامه مطلب: فلومتر رزمونت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.