فلوسویچ چیست ؟

معرفی مشاغل برتر

فلوسویچ چیست ؟

۴ بازديد

فلوسویچ چیست ؟

فلوسوئیچ ها دستگاه هایی هستند که جریان را کنترل می کنند و سیگنال قطع را به دستگاه های دیگر مانند پمپ، جهت محافظت ارسال می کنند. از این سوئیچ‌ها می‌توان برای اندازه‌گیری گازها، مایعات و بخار استفاده کرد. همچنین می‌توان از فلو سوئیچ ها برای فعال کردن یک آلارم استفاده کرد که در صورت نیاز، حفاظت لازم را برای سیستم فراهم می‌کنند. با آنکه تمام فلوسوئیچ‌ها، فلومتر هستند، اما تمام فلومترها، فلوسوئیچ نیستند چون تمام آن‌ها مجهز به توانایی کنترل دبی نمی باشند. سوئیچ تشکیل‌شده از بدنه شیر، دستگاه حسگر و یک واحد سوئیچینگ است که به خط لوله متصل می شود.

 

لینک های مفید:فروش ابزار دقیق

 

انواع مختلف یک فلوسوییچ:

به طور کلی سوئیچ های جریان را می توان به دو دسته سوئیچ جریان هوا و سوئیچ جریان مایع تقسیم بندی کرد. در ادامه به طور کامل راجع به دسته بندی های سوئچی جریان صحبت خواهیم کرد. این دستگاه برای نظارت بر جریان مایع، گاز و بخار در فرآیند های مختلف صنعتی و در صنایع مختلف استفاده می شود تا سیگنال های مختلف را با توجه به نیاز هر صنعت و مواردی که لازم است، به دستگاه های دیگر مانند پمپ ها گزارش کند که یا خاموش شوند و یا روشن شوند. همه این موارد با توجه به شرایط موجود در فرآیند و نیاز صنعت انجام می شود. 
این سوئیچ ها با طیف گسترده ای از تکنولوژی هایی که آنها را قادر به تضمین عملکرد با کیفیت بالا، مقاوم در برابر خوردگی، تنظیمات انعطاف پذیر و طیف گسترده ای از طرح ها می کنند، وجود دارند.
ادامه مطلب: فلو سوئیچ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.